VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 11 november 2009

Svininfluensan verkar att eskalera





Det börjar att bli skrämmande med denna influensa tycker jag. Fler och fler insjuknar och man börjar att undra när det ska bli ens egen tur. Inget vaccin finns att få trotts att regeringen för länge sedan deklarerade att HELA svenska befolkningen skulle vaccineras. Vad har blivit fel? Är det leveranserna som uteblivit eller är det alla dessa människor i olika fotbollslag, artister, eller politiker med flera som smiter före i köerna. Undrar hur de gör och vart man ska vända sig, för nu har jag allt stor lust att göra precis som de. Jag vill ha Mitt vaccin NU inte senare då jag redan blivit smittad.

I nu läget spritas det hej vilt och man undviker att vistas i stora folksamlingar. Ja, man har utvecklat en fobi som kallas bacillskräck. Tänker sig VÄLDIGT noga för innan man bestämmer sig för att åka till ICA och handla. När man väl bestämmt sig för detta så storhandlar man för att slippa göra om shoppingen på ett tag. Väl hemma igen sköljs all fruk och grönsaker noga av i hett vatten och så spritas det igen. Det är nästan så att man går i ett ständigt rus -drogpåverkad av handsprit

I vårat hus brinner aromalampor för jämnan. De är laddade med Esteriska oljor för att rena och desinficera luften samtidigt som de ger skydd och kraft att stå emot baciller och virus. Detta har jag läst mig till i olika skrifter. Man gör ju vad man kan. ÄR JAG NOJIG ? JA, DET ÄR JAG NOG. Men livet är mig kärt. Nu ska jag ta lånehunden och gå en lååång promenad i skogen där inga folksamlingar finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...