VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 17 maj 2010

TACK STEIVE!!!!!

Vilken måndag wooow!!! När jag satte mig här vid skärmen så fick jag mig en verklig överraskning, jag har blivit utnämnd till VECKANS BLOGGARE hos Stevie ( Esthonian Angel ) Hur detta har gått till det kan jag inte förstå, för jag är verkligen den där teknik befriade Friherrinnan som jag beskriver mig som i min profil. Jag vill göra rätt men ofta blir det fel i denna cybervärld, ibland får det stå kvar ändå. Men det struntar jag i för jag gillar att blogga jag tycker det är jättekul.
Denna helg har det inte blivit något alls för jag har varit så upptagen av annat. Nackafamiljen har varit hemma och vi har varit på 100-års kalas ( 50+50) på lördagen samt dop av mitt brors barnbarn på söndagen. Men nu har det stillats sig så jag har lite tid att sitta här igen. Samma tid som man har under vinterhalvåret finns inte , för "jordbruket" väntar ute i trädgården. Våren är en stressig tid (skratt).

Nej nu är det dax för brunch, låg lääänge idag, jag återkommer senare.


TACK än en gång du rare Steive.

7 kommentarer:

  1. Grattis, visst är det kul att få veta att man är uppskattad!
    Hoppas helgen varit bra.

    SvaraRadera
  2. Grattis till utnämningen. Jättekul att du fick den denna vecka. Han är för gullig våran Stevie. Vi har dop på lördag. Kramar

    SvaraRadera
  3. Godmiddag Agnetha!

    Du ser yngre ut än de flesta andra 50 plusare jag känner. Gissar på att Du är ung i själ och hjärta, är man det ser man också yngre ut.

    Kul att Du inte blev sur på mig.
    Hade kul när jag fixade till bannern med
    Ditt namn och Dina bilder.

    Ha en fortsatt fin Måndag.

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  4. Grattis till utmärkelsen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ett STORT GRATTIS Agnetha!
    Tittar in hos dig nästan varje dag..och jag förstår att du får denna utnämning till fullo...
    Fira och ha en fortsatt bra dag!
    Kramar
    anita

    SvaraRadera
  6. Hej Agnetha!

    Stort grattis från mig! Jag som nyss lärt känna dig, men jag kände något särskilt när jag hittade till din blogg. Jag gillade den direkt. Så, lycka till med ditt fortsatta bloggande!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis! Vad kul, det är du ju väl värd!
    Du har en fin blogg, personlig och intressant!
    Grattis igen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...