VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 1 september 2009

Välkommen sköna höstmånad.


Jag älskar hösten!! För mig finns här inga måsten,här råder stiltje i hus och trädgård. Jag är nu inte den som springer runt och städar i buskar och rabatter. Gör väl någon vända dit emellanåt och rycker lite ogräs. Men DET är inget betungande.
Den stressiga våren då ALLT måste göras för att man ska kunna njuta av sommaren och då alla barn och barnbarn invaderar huset och villatomten ( att få barn/barnbarnsbesök är ju för all del jättekul) är förbi.
Nej det är nu som jag njuter av livet. Sittande i höstsolen på altanen med kaffekoppen.
Tänder levande ljus frammot kvällen och myser i mörkret.
Drömmer mig bort i framtida önskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...