VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 21 juli 2009

Hjälp jag blir dränkt snart.!


Nu får jag skriva samma igen som jag skrev till midsommar. Men till skillnad att NU får jag ta till stora bokstäver.
REGNET DET BARA ÖSER NER!!!!!!!!
Det är dyblött överallt, inne som ute. Inne för att luftfuktigheten ligger på 95% ute för att marken är mättad av all väta.
Varmt är det men igår fick vi sätta på värmen inne för att få bort all fukt. Man kände ut golvet klibbade när man gick över det. Allt man tog i var fuktigt. Sängkläderna kändes som man hade bäddat med halvtorra lakarn.
Får nog elda lite fram mot kvällen igen.
Jag har också fått en förfärlig besvärlig förkylning, virus och baciller verkar trivas i detta fuktiga och varma klimat. Detta ÄR inte kul!
Det enda som jag kan tycka är possitivt är att jag inte behöver utsätta mig för solljuset. Det är annars ganska lockande. Jag står ju under cellgifts behandling för min hudcancer, som jag skrivit om förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...