VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 14 april 2009

Nu är Fridolf här.


Han kom imorse redan klockan 8. Det är tidigt tycker jag, så jag gick inte upp ur sängen. Han kom in alldeles själv. Har egen nyckel. Han kom smygande upp i min säng och kröp ner mellan mina lakarn.En riktig morgonpuss fick jag- blöt och go sedan sov vi en stund till.
Efter morgonkaffet gick vi en långpromenad i skogen det tycker vi båda är härligt. Nu ska vi lägga oss i solen på altanen och njuta lite. Jag av lite musik- är sugen på att höra musiken från Duvemåla igen- och han ligger snällt vid mina fötter gnagandes på sitt ben.
Vad trodde ni va???? Fridolf är en hund,( ha.ha ) blandning mellan Pudel och Yorkshire terrier och är 7 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...