VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 16 januari 2012

Det finns så mycket tankar och funderingar .................

Somliga tycker att jag skriver alldeles för lite här på Bloggen numera. Ja det är sant att så är, det tycker jag också. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller bör skriva. För visst finns det tankar som far runt inne i huvudet, tankar som jag vänder både ut och in på. Men de passar inte att pränta ner här. Jag måste vara försiktig med vad jag skriver då jag har valt att ha en offentlig blogg. Här finns vänner och släkt som läser och som kan missförstå mina ord. Det skulle vara väldigt olyckligt. Det finns många frågor som jag skulle vilja ha svar på men jag vågar inte ställa dem. Det är det som upptar mitt inre just nu
Visst skulle det kännas skönt att bara ge efter för sina känslor, låta allt bubbla ut. Men det skulle vara så som i barnvisan "Kiss i sänga och ha det bra.... först blir det varm sedan kallt...
Så det är inget allternativ. Jag har tänkt mycket på att skaffa mig en till blogg som är dold, där jag kan släppa lös mina funderingar kring livet. Men kan man verkligen lita på att den förblir dold. Ja det ser man nu kom det en fundering till. *L*
Possitiviteten befinner sig just nu bakom ett moln. Det possitiva är väl i så fall att molnen skingras tillslut.

7 kommentarer:

  1. God morgon. Jag menade inte bara att blogga, utan även kommentera hos andra. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns. Jag har oxå en dotter i Sthlm. Henne o hennes son ser jag kke 3 gånger om året. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  3. Så kan det bli ibland, att man inte riktigt vet vad man ska skriva om. Ibland gör jag så, att jag lägger in nån rolig historia istället. Jag har inga svårigheter i alla fall att skriva om vår vardag, för jag har ju tagit till vana att nästan aldrig ha nån bild på, eller namnge någon, som jag vet inte vill vara officiell.

    Det blev ju faktiskt första gången jag besökte din sida. Vi blev ju vänner på FB, där jag heter Gunilla. I bloggen heter jag Gilla, som är mitt smeknamn och som så vill jag tilltalas. Men det beror ju på om det är en officiell som jag pratar med.

    SvaraRadera
  4. Hälsningar med hopp om att molnen skingras snart...

    SvaraRadera
  5. Ha! Du hade ju skrivit en kommentar till. Men den första såg jag ju. Jag vill godkänna alla kommentarerna innan dom visas. Nu är båda din godkända.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  6. Har valt att inte ge släkt och vänner min bloggadress för jag vill ha friheten att skriva vad jag vill. Vill de hitta mig kommer de att göra det ändå, så är det.
    Om jag får tycka nåt så är det att du ska ge dig själv tillåtelse att skriva från hjärtat och vädra, du behöver inte nämna namn utan situationer du funderar på, eller hur ? Det finns så mycket vi kan lära av varandra, man hinner inte göra alla fel själv.
    BS Hej Agnetha !

    Trodde jag inte heller, att du glömt mig alltså, för jag har inte glömt dig heller. Efter jul tog orken slut, lillprinsen är här ofta och jag är så glad för det fast jag däckar efteråt.
    Du är självklart välkommen när du kommer, så fixa och dona du.

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att dina moln får skingras!! Ibland är det ju så att vi har mycket funderingar av alla de slag. Ibland oro, ibland glädje.....livet består av så mycket både glädje och sorg!! Vi måste nog uppleva det ena...för att få det andra!!!! Stor kram från EvaMarie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...