VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 16 april 2012

HJÄLP VAD HAR HÄNT???

Oj oj oj!!! Nu har jag visst varit borta alldeles för länge från Blogger. Här har visst hänt saker ser jag. Ny funktion och ett alldeles obegripligt inläggningssystem. VARFÖR? Jag som är näst intill teknikbefriad och ska behöva brottas med detta. Vad var det för fel på det gamla systemet? Enligt mig var det INGET!
Kommentarsfunktionen verkar också har försvunnit från mig. Kan någon säga vad som hänt? Jag behöver hjälp.
Skickar iväg detta inlägg nu så får jag se hur det ser ut i bloggen.

8 kommentarer:

  1. Jasså nu fungerade visst kommentarsfunktionen. Ja där ser man :) Ja ja jag får väl granska denna "nya" Blogger en regnig och grå dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nu försvann den igen. Den syns ju inte men om jag markerar med musen över inlägget så syns funktionen!! Jag blir gaaaaalen!!!!

      Radera
  2. Men jag ser dina kommentarer...
    och välkommen tillbaka i bloggvärlden,
    har saknat dig !!!!

    Tjingelingen...

    SvaraRadera
  3. Jo blogger har uppdaterat sig lite...
    smidigare hette det visst =D
    Nej inget "fäjsbok" för mig inte, får räcka med mitt bloggande...

    SvaraRadera
  4. God insnöad dag. Här kommer jag inte av gården för all snö o sommardäck. Går jättebra att kommentera, men är lite annorlunda att göra inlägg. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Här är det kyligt och mulet väder ingen vår här inte. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  6. Då får väl jag försöka kommentera också. Det ser ju bra ut hittills. Då får jag passa på att fråga också om Blogger är det samma som Blogspot? Det går ju inte att se genom bloglovin, där jag hittade hit.

    Mitt namn och Google används ju när jag ska publicera kommentaren.

    Gilla

    SvaraRadera
  7. Men kära nån va jag väntat på inlägg från dig!!! Undrade just vart du tagit vägen!?? Men nu är du tillbaka igen och jag kan titta in med jämna mellanrum!!!! Sköt om dig så ses vi!!!/Kram EvaMarie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...