VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

fredag 9 oktober 2009

GNÄLLBÄLTET:!


Mitt i gnällbältet ligger Örebro,där bor INTE jag. Fast nu skulle man kunna tro det för jag är en riktig ”gnällspik” nu om dagarna. Nätterna med fast då är det ingen som hör mig.

Jag mår tjuvtjockt och tycker att livet just nu är pest. Därför har jag inte skrivit något här på ett par dagar för mina tankar är på annat håll. Jag står under behandling för Aktinisk keratos ( förstadiet till skivepitelcancer) i andsiktet. Detta är en fortsättning på behandlingen för skivepitel som jag fick i sommar. På efterkontrollen upptäcktes flera hudskador som ännu inte utvecklats och som måste behandlas för att hävas. Just nu befinner jag mig mitt i denna behandling. Jag ser inte vacker ut det vill jag lova inte alls som de där bilderna jag la in i aprilbloggen (ha,ha) nej mera likt en pestsmittad. Jag undviker folksamlingar går hellre i skogen. Nu ska ju detta gå över har de sagt men just nu känns det faktiskt fördjävligt. Som terapi ska jag nu förmedla mitt gnäll till er som fortfarande läser detta…………

DET KÄNNS SKIT!! DET SVIDER,!! DET KLIAR!! DET BRÄNNER!! DET ÄR FUUULT!! DET GÖR ONT!! JAG VILL INTE HA DETTA!! JAG VILL VARA SOM INNAN!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...