VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 20 juni 2011

MusikOFoto # Sommartid

Kanske det hjälper att locka fram sommarsolen om jag lägger in lite solskensmusik i Jukeboxen denna vecka. Det lär väl behövas nu då det snart är midsommar och det ska dansas runt "blomsterstången" Sommartiden vill man ju också helst förknippa med sol, bad och fiske. Jag väljer också helsvenskt musik,då vår sommar, OM solen och värmen ville uppenbara sig är den bästa av alla.






Mer sol eller regnlåtar hittar du inne hos Pia-Lotta
Mera sommarbilder hos Carina (Sinneskatten)

10 kommentarer:

  1. Jag har lagt in dubbelt då jag kände mig tvingad att byta ut sommarfotot i det andra inlägget. Varför? Jo för här huserar ÄCKLIGA SNUSKIGA Pedofiler och annan skit som ser sexuellt på små 9-månaders barn. Fy för den lede!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hur hemskt det än är så är vi nog tvugna att inse att det finns en del skumma individer som är ganska sjuka i huvudet. Men Agneta det var ett fantastiskt kort som bara ni ska njuta av.
    Fick du snuskiga kommentarer på bilden? isof kan man konstatera att de snokar runt överallt.

    SvaraRadera
  3. Håller med sinneskatten, man ska inte sluta ta fina bilder på sina barnbarn, men låta bilderna stanna i familjen. Tyvärr finns det ju en massa skumma individer ute på nätet. Och denna bild var ju också en toppenfin sommarbild!

    SvaraRadera
  4. Härlig bild, fiske på sommaren. Peps Persson har jag den äran att ha haft som gäst en gång. Kram

    SvaraRadera
  5. Nog vill vi ha sol nu, inte för att jag fått så mycket regn, men jag har fått tillräckligt!

    Tänk att Teds fina låt sjöngs på ena sonens avslutning - men dessvärre lät det mer som ett begravningsfölje än som något glädjefullt!

    SvaraRadera
  6. Tack Agneta för dina fina ord om min bild!

    SvaraRadera
  7. På sommaren orkar man inte med en massa nytt!?
    Sommarlåtar kända från otaliga samlingsskivor med ordet "sommar" på omslaget. Ingen överraskning, men varför det?
    Bara njut Agnetha, håller med dig, hoppas solen vinner mot lågtryck från brittiska öarna!
    Gillar ditt foto, verkligen en sommarbild. :-)

    SvaraRadera
  8. Peps.. härlige Peps med den låten.. somrig, men vet i tusan om man kan locka fram sommaren;)
    Verkligen en härlig sommarbild på metande/fiskande pojke :) Ha de gott kram

    SvaraRadera
  9. Igen .. läste något annat här.. Bilder på små barn utan kläder eller så där halvt.. Nä det ska man inte sätta ut på en blogg inte.. Gärna med någon vuxen med på bilden .. eller helt påklädd.. helst med hatt ;) ..

    SvaraRadera
  10. Nu kör vi Agnetha på nya Musik O Fotobloggen denna veckan.. Redan klart o förberett.. som du önskade:)
    Hoppas du hänger på.. det är ju en hel vecka som den ligger ute så man måste inte skynda sig;)
    Kram o ha en vacker Midsommar.. utan regn som det är här just nu.. så himla tradigt är det.. Man blir så där lite småsur;) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...