VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 21 juni 2011

Snälla rösta på mig!

Jag är med och tävlar om en Supergrill till vårt nya sommarrum. Mannen min vet inte om detta och om jag vinner så ska jag överlåta den som en överaskningpresent till honom.Tänk vilken min han skulle få och vilka härliga grillkvällar som han skulle fixa iordning. Han ser just nu på repriserna av Solsidan och där har han skrattat gott åt Fredrik 'Fredde' Schiller (Johan Rheborg)som är helt besatt av allt vad grillning heter. Kanske blir han vårt kvarters egen "grillFredde" om ni är med och hjälper till.



Rösta på mitt bidrag här nedan och hjälp mig vinna denna Lyxgrill!

.https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.husmanhagbergtavling.se%2Findex.php%3Fpage%3Dgallery%26obj%3D198&h=ab7c2

5 kommentarer:

  1. God morgon. Nu har jag röstat även på din bild. Kram

    SvaraRadera
  2. Fixat och klart!! håller tummarna!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Röstat på dig såklart..nu vinner du den! Kramis//Karina

    SvaraRadera
  4. Så klart jag håller båda mina tummar för dig o vinst.. fast min ene inte är så där himla rörlig så ger den säkert en viss känsla till vinst ;)
    Ha de kram
    Ps. Funderingar på om jag ska lägga in min blogg.. MusikOFoto i den nya.. vad tycker du? Ds

    SvaraRadera
  5. Nu blev det något fel igen på min webbadress.. ja, jösses vilket eländes elände ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...