VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 21 november 2009

Ett rykte nådde mig.





Jag fick ett sms igår på eftermiddagen från en vän som jobbar inom vården. Hon tipsade mig om att det fanns AH1N1 vaccin att tillgå på vårdcentralen. Personalen som hade hand om vaccineringen hade öppnat för många ampuller och dragit upp dem i sprutor, allt för att förbereda sig på att massvaccinera olika riskgrupper. Men massan uteblev av någon underlig anledning. På något sätt måste de göra sig av med vaccinet för att bara kasta det för vinden kunde de inte göra. Då bestämmde de sig snabbt för att ringa in släkt och vänner. Detta tackar jag extra stort för.




Men samvetet gör sig påminnt. Jag har ju här i bloggen ” spytt min galla” över olika artister /politiker/fotbollslag m.m som smitit före i kön. Men detta kanske inte är att smita före, det fanns ju ingen egentlig kö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...