VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 3 november 2009

Jag har blivit däckad av svinviruset eller är det av mina aktiniska keratoser??



Det blev en tråkig helg för mig och min familj, inte alls det jag hade tänkt. Dotter med man och mina 2 barnbarn kom hem till oss från Partille och vi tänkte ha ett trevligt firande med BUS O GODIS Ungarna skulle klä ut sig till skräckfigurer och jag skulle också vara med på ett hörn.Jag hade glatt mig över detta för jag vill vara med och spöka trots min ”lite” höga ålder (Nja är 57 för gammalt tycker ni) Jag hade dräkten fixad det var en gammal nunnedräkt och jag skulle måla mig med svarta skuggor i andsiktet. Det skulle bli en höjdar dräkt och min lilla tös Moa 5 år var en underbar liten häxa. Mitt största barnbarn Marcus 8år var någon grön otäck vampyr, Vi skulle smyga runt i villakvarteren och skrämma människorna. Fick vi inget godis så blev det absolut något bus.

Ja vi gick iväg när mörkret lagt sig men jag började att må dåligt. Fick frossa, benen började att skaka, inne i huvudet började någon att slå med trummor. Min bröstkorg som jag nu behandlar med cellgift känndes inte ok. Stora bölder som vattnas och svider, Ja blöder tom. Värken går inåt mot lungor mm. Det börjar att kännas konstigt, jag vill och orkar nu inte vara med mera. Jag måste ta mig hem till min säng. Något känns fel, ja måste få vila.

Det var bra ungdommar för de fortsatte busandet alldeles själva så något dåligt samvete behövde jag inte ha,Efter en lång stund kom de åter med massor av godis och glada skratt. Så det hade ju funkat bra utan mig.

Jag var tvungen att gå till sängs så min man fick roa de våra bäst han kunde. Tråkigt att detta skulle inträffa nu med mig. Man undrar är det svininfluensan som är på intåg. eller om det är min Aktiniska keratos som börjar att bli besvärliga nu. Vad tror ni? Jag tyckte mig se denna lilla SVINVARELSE i skogsdungen, är han boven till allt tror ni??? Eller är det någon som blivit smittad redan. Hemska läge!! Blir man sådan då? Nästa senaro är lika hemskt det. För det är sår från Aktiniska keratoser. Sådana som min bröstkorg är beströdd av.Ja det se verkligen äckligt ut. Men då ska ni veta att det känns värre att ha dem på kroppen.


Jag ska gå till sängs nu för bokstäverna börjar att flyta samman. Jag tog nämligen en sömntablett för en stund sedan. jag hör av mig i mån av ork.. Dessa foton som bara flyter fritt överallt var ju min förhoppning att de skulle komma på den platsen som JAG bestämt och stannat där. Men men det funkar inte heller.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...