VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 13 januari 2010

Till Centralsjukhuset IGEN!!




Det går inget bra med behandlingen. Jag har nu åter fått avbryta på inrådan av läkare då jag fått kraftig svullnad i ansiktet. Vänster öga är i skrivande stund igenkorkat så det är lite svårt att se bokstäverna på tagentbordet och överläppen känns som den hade fått en ordentlig smäll. Blev faktiskt lite rädd förut då jag tycktes mig känna att svullnaden var på väg ner mot halsen. Så nu är jag tillbaka till ruta ett igen. Imorgon ska jag åter in till centralsjukhuset för att träffa läkaren som ska kolla upp mig och råda mig om hur jag ska agera i fortsättningen.

Efter mitt blogginlägg igår tyckte någon att jag skräms när jag skriver om min situation och lägger ut bilder på den cytostatiska kräm som jag behandlar mig med. Det är naturligtvis INTE menat att skrämmas detta är ju MIN vardag och det är väl inte konstigt att jag skriver om den. Andra skriver om sina semesterresor eller andra trevliga aktiviteter. Det är naturligtvis roligare att ta till sig än detta.

Att man behandlar Aktinisk keratos med denna kräm vet jag också, då jag drabbats även av detta, Aktinisk keratos är inte en hudcancer men väl ett förstadie till detta. Så har man det ska man allt akta sig i fortsättningen för att sola utan hög solfaktor. Alla kanske inte får så stark reaktion på denna salva som jag utan klarar sin behandling lättare. Men JAG kan bara berätta min historia inte någon annans.

Det har också kommit till min kännedom att denna kräm säljs över nätet till människor som vill få bort sina rynkor. Man kan då fråga sig vad de har INNANFÖR pannbenet. Hur kan man bara frivilligt utsätta sig för detta, allt för att nå ungdomlig fullkomlighet. Hur OK är detta? Själfallet väljer man själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...