VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 18 maj 2011

Varför inte ta en sväng på Dressinbanan i sommar!

I onsdagstemat denna vecka ska vi ta en Åktur av något slag. Ett tips är att göra en utflykt på någon dressinbana. Ta gärna med er barn eller barnbarn de tycker att detta är väldigt spännande och annorlunda.
Här är det mitt barnbarn Moa som testar Konsteruds dressinbana. Lite svårt och jobbigt att trampa själv en längre sträcka. Men som tur var morfar med så hon fick sitta på "bänken" och njuta av cykelturen.
Mer från veckotemat # 57 hittar du HÄR.





13 kommentarer:

  1. Skulle aldrig orka cykla den. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vara en härlig åktur. Att susa fram i lite lagom fart och att vara så nära naturen.
    Sinna

    SvaraRadera
  3. Det ser riktigt härligt ut! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Agnetha! Var ett tag sedan. Många trevligheter du presenterat den senaste tiden ser jag.
    Kul bild och ett bra tips det där med dressinen. Kanske vore något att leta upp och testa i dessa tider när ett antal kilo måste väck...
    Ha det fortsatt gott! /SA

    SvaraRadera
  5. Vilken fart man ska få när man kommer igång :)
    Vips så är man i stockholm!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Det ser härligt ut. Men jag skulle nog inte orka...

    Kramar till dig och hoppas att allt är bra.

    SvaraRadera
  7. Kul variant på åkdon!

    Dressinen får mig att tänka på den tur ett par figurer gjorde i boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Har du läst den? Om inte så skaffa hem den och njut! Jag sträckläste den och skrattade gott för mig själv åt allt tokigt och klurigt..... :-)

    SvaraRadera
  8. Ja att åka dressin måste vara en upplevelse,undrar om det är tungtrampat? Kanske bäst att ha med nån som trampar så man kan sitta och njuta,*ler* ja barn måste ju gilla detta,och sen göra en picknic i det gröna,härligt...
    Vilken härlig stor släktträff ni hade,bra gjort att samla så många.
    Kram från den bajspåstvättande Mita,hehe....

    SvaraRadera
  9. Tack o lov för det !!!!

    Nu har jag dig länkad.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  10. ja varfor inte..det är inte så långt ifrån mig...det ser jättehärligt ut..kram och god helg.

    SvaraRadera
  11. Du är allt bra go du ! Klart det ordnar sig så småningom, det gör det ju alltid. Om det skiter sig emellanåt, må så vara, då har man lärt sig nåt av det.

    Kramelikramas

    SvaraRadera
  12. Hej! Det där ser härligt ut med en dressin och en fikakorg. Ett bra förslag. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  13. Ja varför inte - det ser mycket lockande ut med en sådan åktur :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...