VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 18 februari 2010

CELLPROV.


Ett gott skratt för alla er kvinnor som Verkligen Ser fram emot det
underbara Varje ögonblick är då vi får Vara lätt ”intima” med vår
gynekolog!
På en av Sydneys radiostationer i Australien kan man Ringa in och
Berätta
Om SINA mest genanta historier. Man kan vinna Mellan 1000-5000
dollar.
Denna historia resulterade i 5000:



”Jag hade tid hos gynekologen senare denna vecka för mitt Årliga
cellprov.
Tidigt en morgon ringde de docka från Doktorns mottagning för Att tala
Om
Att de hade Fått Ett återbud och Att jag kund Komma in tidigare,
Samma
morgon klockan 9.30.
Jag hade precis Fått iväg alla till skolan och arbetet och klockan
Var
Redan kvart i nio. Det skulle ta Minst 35 minuter Att Köra till
mottagningen så jag hade lite bråttom.

Liksom de flesta kvinnor ville jag agna Några extra minuter åt min
underlivshygien inför Ett gynbesök, men denna gång fanns det helt
st
Ingen tid för en grundlig rengöring så jag tog bara som den tvättlapp
råkade Ligga vid tvättstället i badrummet och tvättade av mig lite
Snabbt
”Där nere” så jag Åtminstone såg presentabel ut. Då jag var klar
kastade
jag tvättlappen i smutstvättkorgen, slängde på mig och mina kläder
hoppade
in i bilen för Att Köra i ilfart till min undersökning.

Jag fick bara vänta i ett par minuter Innan det var min tur Att gå i
till
doktorn.
Då jag, Liksom alla kvinnor, har gått igenom denna procedur Flera
gånger i
livet hoppade jag vant undersökningsbritsen upp på, tittade upp i
taket och
låtsades som om jag befann mig i Paris eller Någon Annanstans Långt
borta.
Doktorn kom in och jag måste Säga Att jag blev lite förvånad Då han
sa: Oj
då, idag har vi Verkligen ansträngt oss! Jag svarade Inte och suckade
av
lättnad Då Undersökningen var över för denna gången.

Resten av dagen var som vanligt med städning, handlande och
Matlagning.

Då skolan var och min 6-åriga dotter lekte för sig själv ropade
Hon
från badrummet: ”Mamma, var är min tvättlapp?” Jag sa till henne Att
Hon
kund ta en ny från linneskåpet Eftersom den gamla Låg jag tvätten. Hon
svarade: ”Nej mamma, jag måste ha just den som Låg vid tvättstället.
Jag hade rullat in allt mitt glitter i den! ”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...