VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 11 februari 2010

FRÙSTRERANDE TV-KVÄLL




Hade inte tänkt att börja denna bloggen med detta inlägg, men nu känns det som jag snart ska explodera.

Jag ÄR inte döv men kanske har hörseln blivit nedsatt av allt buller som jag blivit utsatt för genom åren. Detta gör väl saken inte bättre i så fall.

Jag gillar programmet Efterlyst på Tv 3, tycker det är intressant. Men varför denna störande bakgrundsmusik när det visas inlägg som man vill ta del av. Det hjälper inte att höja ljudet för då höjs ju musiken också. Att texta programmet är väl till föga hjälp på det är direktsänt. Föresten så textar aldrig Tv3 sina program om det inte handlar om repriser ( tror inte de gör det då heller).

Undrar om de saknar den tekniken, i så fall kan de lägga över alla faktaprogram till en annan kanal.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Har varit här inne och kikat runt lite och ville bara lämna ett avtryck!

    Du är ju nybloggare, men fortsätt fortsätt, för du skriver jättebra!

    Hejjahejja!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...