VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 27 februari 2010

Snart är glada OS slut, slut, slut. OS flaggan dansas ut, ut ut!!!

OS är inget kul!!! Här sitter den manliga delen klistrad framför OS sändningar av alla de slag. Jag gillar däremot schlagers och melodifestivalen. Så jag och dôttra min fick gå Down Under och kolla på "lill" TV. Nacka familjen är hemma på besök så min man fick en OS kompis medans jag fick en schlagervän. Fast "lill" TV är väl ingen höjdare hade varit bättre att vi bytt plats:) Ja, det tycker jag ialla fall.
Jag tycker att Anna Bergendahls låt var helt suverän. Hoppas att den vinner hela finalen.
Var det någon av er som fick titta? Vad tycker ni i så fall?




9 kommentarer:

  1. Sitter på jobbet och har en lugn stund och läser din blogg. Har inte sett melodifestivalen. Men får se den i efterhand. Din blogg är väldigt aktuell, du är en riktig fena på att överföra bilder och duktig är du att skriva. Kul att läsa. Trevligt att du har din dotter på besök. Till motsats till dig tycker jag OS eller OL som som dom säger i Norge är kul. Nu rimger det..... vi hörs Monica

    SvaraRadera
  2. Själv har jag inte sett mycket av OS eller melodifestivalen, kollade lite igår kväll Annas låt var klart den bästa, alla andra var inte mycket att ha. Kram

    SvaraRadera
  3. jag gillade tyvärr ingen av låtarna ... jag börjar tycka det är ett spektakel.. jag som varit sån slagerfantast...jag börjar nog bli för gammal!!!! kram på dig nettan

    SvaraRadera
  4. Kollade melodifestivalen med två av mina barnbarn och Tilda som är fem år gillade Pernilla Wahlgren och jag och min man gillade Anna Bergendahl och även Peter Jöback men Anna var bäst. Jag är också imponerad över dina bilder, förutom vissa och det vet du redan. Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Hittade din blogg av en händelse när jag satt och bläddrade bland bloggar. Kul att "titta in" hos dej. Har använt mej av min simultanförmåga dvs sett på OS med sambon och lyssnat på melodifestivalen i MP3. Nu tycker jag det är sklnt att OS är över trots att jag gillar att se på sport i lagoma portioner.

    SvaraRadera
  6. Tack :) Kan tänka mig att det är tyst hemma hos dig nu. Det är det ofta här hemma nu för tiden. Hoppas att du får en fin kväll *kram*

    SvaraRadera
  7. Hmmmm....det är tur att smaken är olika. Jag tycker det är kul, men jag väljer det jag vill se. Det finns ju dom som har ett standby läge framför TV apparaten. INTE jag. Ha det gott UTAN OS! Kram

    SvaraRadera
  8. Infogar in mitt huvud i en annan bild och det genom programmet pain shop :) Kram

    SvaraRadera
  9. snyggare färg och shit vad månag besökare du har då.. KUL!!! Tack för en trevlig helg ses om 4v igen. KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...