VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 10 april 2010

HURRA! Idag är det MIN dag.

Tårta från Partille familjen

Blommor från Nackafamiljen

Blommor från mannen.


Idag är det min födelsedag och hela dagen gör jag som jag vill. Jag har till att börja med legat kvar i sängen och haft det skönt. Mannen ville bjuda på frukost där men det tycker jag är bökigt. Man får balansera kaffekoppen, yogurttallrik och brödsmulor ramlar ner i sängen, så jag gick upp istället.
Men sedan har jag gjort precis ingenting. Jag sitter fortfarande här i nattsärken framför datorn. Jag ska gå in och ta en dusch sedan och göra mig fin, för jag är nämligen bjuden på middag hos X-tra dottern kl 15.
Det är nu så att hennes son Lucas och jag har samma födelsedag och då passar det fint att fira oss båda samtidigt. Men offisiellt slutade jag att fylla år för 20 år sedan.

7 kommentarer:

  1. ett stort grattis....... hoppas du fått en skön dag och mysig kväll.... kram N

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis på din stora dag!!!Hoppas din dag blir finfin..som det ska vara då man fyller år!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis hoppas att du fått en himla kul dag.
    Snygga blommor har du fått såg jag riktigt fina. Och tårtan den var ganska härlig i sitt uppförande.
    Ha d bara gott.

    SvaraRadera
  4. Fick du en riktig tårta? Nyfiken hur det gick till isåfall, snygg var den!!

    SvaraRadera
  5. Oj! Fyller du år idag? Grattis Grattis Grattis!
    Du verkar njuta av dagen och det gör du alldeles rätt i!
    Och vilken underbar tårta! Den är ju skiiiithäftig! (Är det verkligen den du fått? Jag blir jätteavundsjuk!)
    Fortsätt njut, och berätta sen hur du haft det!

    SvaraRadera
  6. Många grattiskramar till dig i efterskott. Härliga tårtor! Det blir kanske till att bada i vassen i sommar, eller? Annars duger du säkert som du är, så tänker jag.

    SvaraRadera
  7. Hejsan, kikar in från em annan blogg. Fin blogg du har, återkommer gärna.Är lite upptagen ikväll.
    Ha de fint/Kramen Ulla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...