VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 6 april 2010

Rock and Roll i Musikautomaten.



PIA-LOTTA vill att vi ska rocka loss denna vecka.
Under 90-talet åkte vi Götakanal från Sjötorp vid Vänern till Slätbaken vid Bråviken. Därefter ut till havsbandet vid Harstena.
Vi hade fått lånat en gammal kanalbåt som hette Havsörnen. Vi var två familjer som semestrade ihop. Oj oj vilken resa den glömmer jag aldrig. Det var Rock and Roll!! Alltid när jag hör Creedence och speciellt denna låt drömmer jag mig tillbaks till just denna tid.

9 kommentarer:

  1. Vart hade du gjort av mig då?

    SvaraRadera
  2. Uhj så många minnen den låten väcker.

    SvaraRadera
  3. Du... vi bor inte alla i Höör.Dom kommer från alla olika ställen bland annat ända från Uddevalla !
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag blir så glad att du laddade jukeboxen med Fogerty:) En av mina absolut största idoler genom tiderna. Förstår du har goa minnen av just den låten och artisten.. Tack:)
    Välkommen in i gänget Agneta med oss som gillar musik.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tusen tack!!! Blev så nostalgisk...Kilade genast in på Youtobe och lyssnade på flera låtar..
    Ha det bra!
    Kram!
    Anita

    SvaraRadera
  6. åååh häääääärligt med nostalgi minnen!!!

    SvaraRadera
  7. God morgon. Inte snarkar jag, men kallar sängen för det ibland. Gubben snarkar ju. Ha en bra onsdag. Ska du åka på bloggträffen? Jag tycker det är för långt bort. Kram

    SvaraRadera
  8. Det spritter i gammelkroppen när jag spelar Creedence och den "sjukan" har jag smittat min 20-årige son med också ;-D ...
    Kul med nya ansikten, jag kommer tillbaka hit :-)
    Gomorron

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Kul att du läser min blogg! Jag läste oxå väldigt många bloggar innan min OP. Du ska se att allt går bra för din dotter :)
    Om det är något du/ni undrar över så tveka inte att fråga!
    // Sanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...