VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

söndag 9 januari 2011

Bli din egen doktor... ibland ialla fall.

Jag tror att jag levt ett liv före detta. Då var jag en riktigt bra häxa som kunde detta med att bota sjukdommar med naturens kraft. *SKRATT* Ja det är sant jag tror faktiskt detta. Ha, ha ha ... Nu har jag kurerat mig själv med ett ihopkok av ovan esteriska oljor och jag känner mig redan bättre. Jag har jagat baciller och virus all sin väg. Hela huset stinker av ihopkoket, mannen min sitter i soffan och är helt nerdrogad efter att ha tvingats inandas alla dessa oljor från mina aromalampor.
Men inget om ont som inte har något gott med sig för nu är han också immun mot mina f.d baciller. Själv känner jag mig också mycket bättre. Det beror nu inte alls på Alvedonet eller nässprayen de var bara ett litet verktyg i det hela.

Vill ni veta hemligheten? Det får bli mellan fyra ögon för jag vill inte brännas på bål en gång till.

8 kommentarer:

  1. Lev i tron skulle min farmor ha sagt...klart det hjälper dig...Oljorna..ha ha tur att du tog lite alvedon och nässpray i fall att ;-)
    Lite häxa är det nog i oss alla, jag ska gå på zonterapi på tisdag..och jag tycker ju att det hjälper..Godkväll min vän..Karina

    SvaraRadera
  2. Hej Agnetha! Såg din fråga angående problemet med att datorn inte i alla lägen kan hantera bokstäverna Å Ä Ö. Kan finnas flera orsaker men jag tror att det kan ha att göra med språkfältsinställningarna. Blir långt att förklara så jag skriver ett mail istället.
    Ha det gott! /SA

    SvaraRadera
  3. Hejsan tjejen !

    Du har en AWARD att hämta hos mig !

    Puss O kram

    SvaraRadera
  4. Du har väl inte druckit det...? Skojar.
    Luktgott är det i alla fall.
    Bra att du är bättre.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. God morgon. Tur att du mår bättre. Kramar

    SvaraRadera
  6. Ha,ha...tron kan försätta berg eller hur är det man säger?? Fast där kan jag hålla med dej, inte sjutton vart de lika sjuka förr när de tog till egna mediciner? Då förlitade man sig mer på egna teorier. Så nu vet jag vart jag ska vända mej nästa gång näsan rinner...jag är av den sorten att jag förnekar in i det längsta att jag är sjuk så antingen blir jag liggandes på kuppen av ren utmattning eller också står jag på benen blek som ett lakan...men sjuk är jag inte! Stackars mannen här i huset, inte undra på att han gör som kattdamerna, rullar ihop sej och låtsas som om han inget hör!!
    Ha det se gott, skickar över lite solsken om ni har dåligt av den varan!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en bra Måndag :)
    Kramen!

    SvaraRadera
  8. Hahaha, här är en häxa till ! Tror också jag varit en sån där gumma eller iaf en som haft lite krafter och styrt och donat.

    BS Det är klart du ska ha en award !

    Vi kan inte säga upp gossen, det går bättre nu, iaf just nu. men nu ska vi, maken och jag jobba oss tillbaka till varandra. Skriver för att skriva av mig, det är lättare att titta på det då. Tyvärr är det brist på familjehem, kön av barn är oändligt lång. Det är bara att streta på. Om jag skulle följt rådet borde jag gjort det efter det första året, nu är han en del av familjen, så är det bara.

    Med awarden ska du peppa någon som behöver det. Man behöver självklart inte rimma, det är bara nåt jag får för mig att göra ibland. Det behövs inget yvigt och storartat alls, det är bara lite extra uppmuntrande knuffar. Ta det enkelt !

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...