VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 6 januari 2011

Jukeboxen.....

Jag har fått låten på hjärnan den vill inte släppa taget. Nu ger jag bort den till er andra. Inte för att det är en "skit"låt, tvärtom den är helt enkelt underbar. Jag hittade inte någon ny uppdatering av MusikOFotoautomaten för denna vecka så jag lägger den i förra veckans fack.
Lyssna och njut!!!
Mer musik finns HÄR!





Föresten fick jag ingen Törnrosasömn inatt. Jag fick besök av Herrarna Bacill och Virus istället. De har djävlats med mig nästan hela natten och nu på dagen också. Jag hostar så att jag nästan spyr och inne i huvudet står de och slår med sina hammare de jäv...na!!! Jag har inlett ett krig med dem tillsammans med Alvedon, nässpray och aromaoljor. Nu ska de allt få se på gnistor, mig gör de inte som de vill med.

6 kommentarer:

  1. Den låten är bra. Men jag vill inte heller ha den i mit huvud. Hoppas att det finns någon annan som tar hand om den låten.

    Jag har inte heller haft någon törnrosasömn i natt. Det var helt omöjligt att sova. Jag somnade 4.30 och tvingade mig upp kl 8 så att jag förhoppningsvis kan sova i natt.

    Hoppas att du vinner matchen med bacillerna. Inget kul att bli förkyld.

    Ha en bra fredagkväll. Kramar!

    SvaraRadera
  2. All I need is you är verkligen en riktigt bra låt. Där har han lyckats.

    SvaraRadera
  3. Kämpa på! Jag håller på dig! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den här låten. Kanske trallar jag vidare på den också.:)
    Krya på dig och ha en fin lördagskväll!

    SvaraRadera
  5. Åh men du det var en bra låt..jag kan mycket väl tänka mig att bli väldigt glad i den låten du..

    SvaraRadera
  6. Den är ju hur bra som helst.. inte illa med Andreas heller:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...