VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

fredag 21 januari 2011

MusikOFotoAutomaten=Jukeboxen./Grattis Pia-Lotta!

Det här veckoslutet fyller jag Jukeboxen med hyllningmusik till Pia-Lotta. Hon har nämligen fyllt år under veckan. En av hennes stora idoler är Bruce så nu ger jag lite örongodis i present.
Hon är värd all uppmärksamhet som hon kan få då hon varje vecka gör ett storslaget jobb med denna Musikblogg.
Eftersom jag ska åka söderöver mot Göteborg kan jag inte invänta hennes veckotema utan gör här mitt eget och ger till henne. Lyssna gärna ni andra också och gör ett besök på Hennes Blogg. Varför inte vara med och fylla upp musikmaskinen denna vecka som en hyllning till henne.
Kom igen nu................










Grattis en dag i efterskott Pia-Lotta.


HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAAAAAAAA.........................!!!!

11 kommentarer:

  1. Tack fina du:) Vad jag blev överraskad.. satt just o knåpade med veckans musikinlägg :)
    Visst är Bruce genom tiderna min störste musikant, men det fanns en tid för länge sedan ;)
    Ja, just det.. Go back to your roots ..
    Jag kan då verkligen inte förstå att inte fler är intresserade av musikutmaningar.. det trodde jag så säkert.. då det helst ska vara foto med för att illustrera musiken. Foto är ju så himla stort och det finns massor.

    Ha de nu så härligt .. det var i går 20 Jan, jag bytte siffra ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snällt av dig och Pialotta har kommenterat ser jag. Du kunde ju valt covers, det brukar "the Boss" alltid spela på sina livekonserter! Finns massor på YouTube.
    Men jag ska inte klaga, Springsteen står högt i kurs hos mig med!
    Jag stämmer in i ett Grattis!

    SvaraRadera
  3. Fint gjort Agnetha!
    Grattis Pialotta och stor kram :)

    SvaraRadera
  4. Hej igen Agnetha :) nu tittar jag in igen.
    Riktiga godingar du plockat ut till Pialotta! Dancing in the dark är en av mina favoriter. Jag gillar särskilt när man får lyssna på The Big Mans saxsolo.
    kram på dig

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin lördag. Kramar!

    SvaraRadera
  6. HÄRLIGA LÅTAR ALLIHOPA.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Fin födelsedags kavalkad du knåpat ihop till Pialotta :)

    SvaraRadera
  8. Jag fyller år i april och suger åt mig lite av födelsedagsgratulationerna också ;-) fast jag fyller ju inte jämnt på något sätt...

    Njuuuter gör jag!

    http://vardagsnjutning.blogspot.com/2011/01/gammal-karlek-rostar-aldrig.html

    SvaraRadera
  9. Hej Agnetha!! NU saknar jag dig igen!! Hoppas du har det bra..med allt och de dina fina..Bruce är bra!! Lyssnar gärna på honom..vid bilkörning går det väldigt lätt...Kram//Karina

    SvaraRadera
  10. Bruce och Elvis två kanonkillar,gillar verkligen att lyssna på dom,
    Visst var det ett bedrövligt "konstverk" rostigt och fult.
    Kramen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...