VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 10 januari 2011

Jag har fått en Peppaward av Agneta.


Av gulliga Agneta på blogg.aftonbladet har jag fått denna Award. Hon tycker att jag har ett varmt hjärta men det är inget mot vad hon har. Hon har i många år ställt upp till 120% för en familjeplacerad pojke. Till honom har hon gett all sin kärlek och lite till. Det har faktiskt blivit lite mycket så nu börjar hon att gå på knäna. Tillråga på allt så är hon inte frisk utan lider av Crohns sjukdom . Hon för ständigt en kamp mot Försäkringskassan som inte vill erkänna hennes sjukdom.
Dessutom är hon en mycket kär Bloggvän som jag hoppas komma att träffa i det verkliga livet någon gång.
Nu är det så att jag ska skicka denna award vidare till fem nya bloggare. Jag tycker detta är jättesvårt då jag gillar er allesammans som läser och kommenterar min blogg. Ett tag tänkte jag ge den till er alla men då blir det visst något fel i systemhanteringen *skratt* var det någon som sa. Så jag skickar den nu till:
Klicka på namnet så kommer ni in till deras bloggar.

7 kommentarer:

  1. Tack! Känner mej så hedrad, ser mej inte som någon person med stort hjärta, mer som en virrhöna som i slutändan vill allt och alla väl. Nu ska jag suga på utmärkelsen tills i morgon, skicka den vidare och hoppas jag kan förmedla något roligt på bloggen.
    Tack än en gång och ha en fortsatt bra kväll!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste du!! Det var snällt att ge mig en så fin Award!!Tänk jag känner att jag behöver extra pepp nu!! Tack och puss//Karina

    SvaraRadera
  3. Men va du är snäll. Nu blir jag riktigt förlägen, jag som inte gör annat än spottar å fräser å svär *skratt* i mina bloggar...
    Ja du vet ju hur jag är...inget koll riktigt på något...skriver heller än bra !!!

    Men tack, tack. Nu ska jag fundera vad jag ska hitta på med den. Får sova med dom hjärtan och suga på karamellen.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till den awarden, den var du verkligen värd! Gotta dig riktigt för det tycker jag man kan få göra ibland.
    Är bilderna Nackafam och Partillefam nya? Så fina familjer, vilka rara människor det ser ut att vara och barnen är hur söta som helst!
    Var stolt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden.

    Lite svar på dina frågor...har en gosing men en till är på väg, ska komma i augusti:)
    Bor på ostkusten, Västervik. Arbetar inom sjukvården, ska snart fira 35 år som landstingsanställd, hmm vad åren går;)
    Kristinehamn besöker vi rätt ofta....har köpt alla våra husbilar vi haft genom åren hos Husbilslandet.
    Få en skön vecka:)

    SvaraRadera
  6. God morgon o grattis. Igår hade jag magsjuka hela dagen, får se hur det går idag. Skulle ju ha jobbat, men kroppen ville inte så. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...