VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 31 januari 2011

Hur vill du ha det???

Vilken livsstil väljer du? Vill du umgås med dina vänner över bloggar, facebook eller skickade sms. Idag har det blivit en ovanlig dumt och väldigt tråkigt sätt att meddela sina vänner det som händer i livet. Har vi glömt bort att vi kan umgås på ett fysiskt sätt också, eller om det är omöjligt ringa ett vanligt telefonsamtal så att vi kan prata på ett personligt sätt med varandra.

Som det är idag kan det mycket väl hända att man får tilldelats sig information över bloggar och statusuppdateringar på Facebook. Information som man tycker sig ha vilja haft på ett mer privat sätt.

Jag gillar inte detta, utan kan faktiskt bli lite sårad ibland.
Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Håller med dig. Sms till barnen är dock bra, men vanliga samtal när det gäller annat än "småting"!

    SvaraRadera
  2. Sms och blogg är bra många gånger och du har rätt att nu skickar man i väg ett sms i stället för att ringa och prata ett par ord. Ingen har liksom tid eller ork nu för tiden. Detsamma gäller tyvärr mig också.
    Sv: jag arbetade förra veckan och arbetar nu också - mer har jag inte energi för just nu. Känner mig helt slut både psykiskt och fysiskt. Tack Agnetha och kramar till dig!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Jag använder bloggen o FB. Svarar på sms när jag får något. Kram

    SvaraRadera
  4. Du har så rätt...man tar ett enkelt sätt att ta kontakt. Inte så trevligt, men slappt. Opersonligt..men jag kan erkänna att jag tillämpar det alltför ofta..Inte bra..inte bra..
    Ibland orkar man inte, eller är bara så slö..
    Tack söta du för din fina kommentar till mig...Det värmde..Puss

    SvaraRadera
  5. sv: tack ... oj nu såg jag bilden på två tuffa "brudar" en med guldbyxor! (ler)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...