VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 31 januari 2011

Jodå jag är hemma igen........

Många känslor finns inombords som skulle kunna sättas på pränt i bloggen. Man, (ja jag alltså) tycker si och så om mycket och allt passar sig inte att göra en offentlig grej av. Därför är det svårt att uppdatera då det bubblar av olika sinnesstämningar där inne i hjärterummet. Vill ju inte såra och hänga ut någon. Därför är det tur att man fortfarande har huvudet med sig så att man inte gör något dumt. Ett förfluget ord kan också misstolkas och göra stor skada.
Men det ger väl med sig.

5 kommentarer:

  1. Inte roligt när det är "surt" i magen...Ibland vill man ge sin syn på saken, och visst är det risk att man trampar hårt på någon annans tå, och då får man gå där och vrida och vända, och vända tillbaka. Livet är inte alltid enkelt! Ibland när jag känt som du så ger jag upp till slut, jag förlorar mer än jag tjänar på att fortsätta striden, men surt är det...
    Hoppas du får lite sol idag som kan pigga upp det hela, om inte annat så får du en varm kram från mej!!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vi aktivera oss i interna byteskön och hade en alldeles förträfflig tur. Den här lägenheten var ute under juldagarna och jag tror så här att många hade så mycket att göra med julstök och påhälsande av släktingar och ditten och datten, att många inte ens gick in och tittade på interna byteskön.
    Det är en vanlig hyreslägenhet och vi hade otrolig tur.
    Vi är såklart jätteglada och tack för grattiset
    Kraaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem kära du har saknat dig i bloggvärlden.
    Fy ibland kan man bli sårad och det är så svårt att börja tjafsa om allt, det tar så oerhört mycket energi.
    Men det tar energi att gå å va lessen me.
    Hoppas det ordnar upp sig för dig.
    Styrkekram.

    Jag firar 1 års dag idag på min blogg, borde ju bju på tårta ju....

    SvaraRadera
  4. Jag har nog inte riktigt hängt med eller också men jag förstår är det saker som du inte riktigt vill prata om kanske.
    Trampa på tårna det får jag göra hela tiden faktiskt men det är nog inte samma sak kanske.
    Hoppas att allt ditt trassel, vad det nu äm är, reder ut sig till det bästa.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hej...skönt att höra att du finns kvar i bloggen..ja inte vet jag vad du menar, men ibland kan det klart bli fel..Hoppas det inte skadat för mkt..men kanhända att det blir känsligt utan att behöva bli det..missförstånd eller vad?? Hur som helst går allt över...och glöms bort..Hoppas du blir glad fort igen...Ger dig en go kram//Karina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...