VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 2 februari 2011

Ljus och kärlek kan vi inte få för mycket av........


I denna eländiga värld med naturkatastrofer av alla de slag och sammandrabbningar folkgrupper emellan. (jag tänker på det som händer i Australien och i Egyptien just nu) kan vi behöva ta till oss mer av kärleksljuset. Jag fick det skickat till mig från en mycket kär vän och vill nu ge det till er alla. Man ska sluta att tänka i negativa banor för då drar man mer negativt till sig sa hon. Det är nog så sant som det är sagt. Lite svårt att följa men jag ska göra ett försök. Kärlek ger kärlek. Ljus ger värme. Irritation föder irritation.

2 kommentarer:

  1. En rätt framstående man i kommunen fick en fråga om hur han lyckas så väl med allt han gjorde. Svaret enligt denne man var/är lätt: "Tänk positivt, alltid!"
    Jag försöker men det är inte lätt!

    SvaraRadera
  2. Ja snälla fina du tack för omtanken..Jag pratade med min chef idag, men hon var helt kall och intresserad..så skicka gärna lite sådana energier, till henne så hon får sig en stor stöt!!!..En omskakning i hjärnan och hjärtat kan va bra där!!!!!! Jag tror på livet efter döden, har ju sett det på nära håll....kan jag berätta nån gång Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...