VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

fredag 5 november 2010

Jag har fått celebert besök!


Igår kom mitt älsta barnbarn Marcus hit från Partille. Han har höstlov och ville komma och hälsa på mormor och morfar. Det tycker jag är jätteroligt att han ville göra. Han kom alldeles ensam, hade fått lift av en arbetskamrat till hans mamma. Inte dåligt va?!

Just nu är han med en av sina tremänningar som bor i samma kvarter som vi. Men alldeles strax ska jag gå och möte honom för nu nalkas det myskväll med pizza, popcorn och dricka. Vi ska kolla på Idol. Mannen min gillar Doobidoo bättre men ikväll får man släppa fram ungdomen istället. Ja man kan kanske spela in det då blir alla nöjda.

2 kommentarer:

  1. Men va himla kul att ni fick så kärt besök...bara så najs som ungdomarna säger. Och pizza...jag kommer för jag är så ensam utan Rantafar...och det skulle vara så gott med fredagsmys...ha så himlans mysigt..

    Och må Geir åka ut....

    SvaraRadera
  2. Åh..vad trevligt att ha en liten pöjk på besök..vad sööööt han är..ha en bra helg med pizza och Idol...Kram Karina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...