VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

fredag 5 november 2010

The Weekend in Black and Withe.

I have four grandchildren and three of them I have presented here on the blog "The weekend in black and white" before. Now it is the smallest left, little Eric who is two years. Right now he is on his way home from a holiday in Thailand. I have received many mms from there where. I had seen him and his sister Maya has gone swimming in the ocean and the hotel poolområdet.Lots of ice cream, they have also been eaten. And one full day excursion by boat to other spirits of beautiful Thai islands, it has been on the schedule. But now they are on their way home to the cold Sweden for the holiday is over. Next weekend it's me who gets a visit from them all. There I look forward to. .
You can watch more black and white photos from other bloggers HERE.

Jag har ju fyra barnbarn och tre av dem har jag presenterat här på Bloggen "Helgen i svartvitt" förut. Nu är det den minsta kvar, lille Erik som är två år. Just nu är han på väg hem från en semester i Thailand. Jag har fått många mms därifrån där jag sett hur han och hans syster Maya har badat i havet och i hotellets poolområdet.massor av glass har det också ätits och en heldagsutflykt med båt till andra vackra Thailänska öar har det stått på schemat. Men nu är de på väg hem till det kalla Sverige för semestern är slut. Nästa helg är det jag som får besök av dem alla. Det ser jag fram emot

6 kommentarer:

  1. Åh hvor er han sød også i sort/hvid

    SvaraRadera
  2. God morgon. Hoppas snart få besök här oxå av alla de mina. Men det kke blir till Theas 1 årsdag den 12 dec. Kram

    SvaraRadera
  3. det är alltid kul att få besök av sina barn och barnbarn
    kramar

    SvaraRadera
  4. How lovely he is! Very beautiful photo!

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka att ha så många barn barn. Jag har inga. En stilig liten herre du visar den här veckan.

    SvaraRadera
  6. He looks so serious there. Lovely portrait.

    I'm sorry I'm so late visiting - a very busy weekend!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...