VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 5 januari 2013

HAR NÅGON HÖRT TALAS OM JACK FROST........

Denna helg är en slags "jobbarhelg" för mig. Så i eftermiddag gick jag på Matinè och tittade på De fem legenderna tillsammans med "grabben". Egentligen är den från 7 år så jag var inte riktigt säker på om den skulle passa. Köpte platser längst ut på raden så att det skulle vara lätt att ta sig ut om det skulle bli för otäckt/spännande. 3D är en upplevelse att se filmer i och "grabben" tjöt av förtjusning när figurerna svävande ut över biosalongen. Han försökte att fånga dem med händerna. Själv tyckte jag att den var liiite skrämmande ibland men när jag frågade så tyckte han inte att det var det. Bara SPÄNNANDE. Budskapet i filmen är att man ska tro på de goda och inte på det onda. De goda i denna film var Jultomten, Påskharen, Tandfen, Sandmannen/ John Blund. Den femte var Jack Frost som jag aldrig har hört talas om tidigare. Så det blev en ny bekantskap.

2 kommentarer:

  1. Verkade som det blev en bra filmkväll ändå. Jag är förbjuden att skriva om vår kille, det har varit en viss turbulens här, kan man säja. tar det en annan gång.
    BS Hej kära vän !!!!! Vad jag har saknat dig !!!
    På mitt schema stog inte att jag skulle ligga på sjukhus med lunginflammation, men det gör jag. Har skrivit ett nytt inlägg i nya bloggen : http://sjoekvist.com/ eller kolla på http://fridashorna.wordpress.com

    Kramas och pussas

    SvaraRadera
  2. BS Nej, min vän, jag skriver bara i denna bloggen. Ledsen om jag stökat till det för dig, men nu tänker jag hålla mig här, så vet du var jag finns.Hoppas jag får åka hem snart, hade jag inte hamnat på MAVA hade jag varit hemma nu.
    Kram och puss

    PS Skriv inget du heller om vår grabb i kommentarerna är du rar. Du vet ju läget, eller hur ?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...