VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 2 september 2010

Fredags Tema: Blå eller Macro.

Hos Sinneskatten denna fredag är det macro eller färgen blå som gäller. Jag är inget vidare på att fota macro eftersom jag bara har en vanlig digitalkamera. Men jag hänger på med en halvrepris av min svärmors likörglas som jag tycker är väldigt vackra tillsammans med hennes favoritblomma - den Blå Saintpaulan. Ingen hejdundrande macro men helt klart finns färgen blå där. Mera temabilder hittar du HÄR. Eller klicka på lilla Bilden ovan.

22 kommentarer:

  1. Det är som du sade i din kommentar hos mig: Man får göra så gott man kan med de saker man har att fota med. Jag tycker din bild är riktigt fin.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din och Jah Hollis inställning.
    Och din bild är bara helt fantastiskt fin.

    SvaraRadera
  3. Likörglaset är så fint med den blåa blomman i...men kanske ännu finare med likör i, men då kanske blomman dör....likör är inte heller i min smak så jag gillar skarpt ditt foto.
    Toppen.

    Ha d gott.

    SvaraRadera
  4. Ett väldigt vackert foto,underbart med det blåa mot glaset,
    Ha det gott vännen,
    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Riktigt vacker bild!!!!!!!!!!!!
    Du fixade ju det där klockrent!!!

    SvaraRadera
  6. Vackert!! Det där fixade du riktigt bra med din kamera. Oftast är det ju den som finns bakom spakarna som har betydelse....

    SvaraRadera
  7. Jag tycker bilden är "hejdundrande vacker"
    Så snygg komposition!
    Bra jobbat:-)

    SvaraRadera
  8. Vilken tjusig bild!! Har faktiskt aldrig tänkt på att Paulan är så fin som dekoration eller snittblomma! Alltid lär man sig något...
    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jättevacker bild .. så är det fredag redan jag trodde det var torsdag ännu;) Ha de fredagsmys då om ett par timmar:)

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra glas! Tänk vad dom kunde göra vackra grejer förr! Ja, nu också men det gamla är väldigt fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Det är ju en kanonfin bild! Så vackert med blomman i glaset.
    Du har lyckats jättebra.

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker och estetiskt tilltalande bild :)

    SvaraRadera
  13. Oj, så vackert foto - och så klurigt, för man ser inte spegelglaset direkt - eller jag gjorde det i alla fall inte - snyggt!

    SvaraRadera
  14. Härlig bild och snygg kompositon. Genomtänkt!

    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  15. Det är ju en kanonbild. Som en tavla. Ha en skön helg. Anita

    SvaraRadera
  16. Jättesnyggt! Jag tycker verkligen om den :)

    SvaraRadera
  17. Vilken fin blå färg! Du verkar gilla blått med tanke på bloggfärgerna. Det gör jag med. :)

    SvaraRadera
  18. Ett vackert foto, inget att skämmas för.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...