VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 25 september 2010

Minns 80-talet i Jukeboxen

MusikOFotoAutomaten är tillbaka ! Jippi ! Två av alla 80- talets låtar som jag höll hårt och nära till mitt hjärta var Lady in red och Total Eclipse of the Heart. Riktiga " kärleksmuffins "att gotta sig i eller att gråta floder till allt efter sinnesstämmning .
Idag är dessa klassiker fortfarande njutbara . Lyssna bara till Chris de Burgh och Bonny Tylor och minns 80- talet som det var då.







Här hos Pia-Lotta kan du lyssana på fler 80-tals hits.

6 kommentarer:

  1. Toppenlåtar båda två! Den ena har jag också med;-) /Anette

    SvaraRadera
  2. Mmmm,njuter....förtränger att det är länge sen...känner mej evigt ung. Visst var musiken bättre förr...??Fast det finns mycket bra som gjorts nu med, men ändå...
    Ha en skön höstdag!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Två favoriter här oxså..Båda låtarna spelades flitigt på grammofonen här hemma och på de dansställen jag var på.. minnen javisst:)
    Du kom med.. inte alls så mysko (bara man kan) ;) Dessutom gick det ju alldeles utmärkt att få in videona nu här:)

    SvaraRadera
  4. Absolut att man minns dessa låtar. Härlig tid var det "det sköna 80-talet".

    SvaraRadera
  5. Två jättebra låtar från det sköna 80-talet.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...