VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 29 september 2010

Fristen är slut. Åter till Hudkliniken.


Idag var jag på återbesök på hudmottagningen för mina hudskador. (Skriver skador istället för cancer för det låter bättre) Jag har ju fått vara behandlingsfri nästan ett halvår så nu är det dax att sätta igång igen. Faaaan!!! Ja, jag tycker det är jättejobbigt skiter i om någon annan har det värre! Man är sig själv närmast. Nu blir det väl att plocka fram en Burka och gå i ide ett tag framöver för att inte skrämma slag på allmänheten. Om nu inte doktorn hittar på någon annan behandling än denna cellgiftsalva. Den fräter sönder huden och gör den sårig och uppsvälld. Liknar Frankensteins syster när det är som värst.
Idag så tog de ett nytt cellprov som ska analyseras för att bestämma behandling. Jag får svar om 4 veckor vad som gäller denna gång.

10 kommentarer:

  1. Men stackars dig, förstår att du är lessen och besviken att få en sån allvarlig sjukdom tillbaka. D är aldrig någon rättvisa på sjukdomarna, fy va trist, nu blev jag lessen med, ska skicka dig massor massor av styrkekramar.

    Kraaaam från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt!! Man måste få tycka synd om sig själv i sådana lägen, konstigt vore det väl annars! Man kan inte ha energi över för att tänka att det finns de som har det värre. Önskar sååå att du får positiva besked om fyra veckor, det är en olidlig tid tills dess.
    Skickar dig massor med varma kramar!!

    SvaraRadera
  3. Massor av styrkekramar till dig. Hoppas din behandling blir lyckad och att din behandling blir human. Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart du får tycka synd om dig, det skulle jag också göra.Man är sig själv närmast i sådana lägen.
    Så jobbigt det verkar för dig,skickar massor av varma styrkekramar!!

    SvaraRadera
  5. Usch och fy, du får tycka hur mycket synd om dig som helst, jag tycker också förskärckligt synd om dig, det verkar urjobbigt.....måste du gå och vänta i 4 veckor nu för att veta? Hemsk tid för dig. Det är vidrigt allt det där med cancer.
    Kramar, stora och varma och starka
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Gud vad snälla ni är allihopa!!! Tack!!!

    SvaraRadera
  7. God morgon. Så tråkigt att det kommit åter. Hoppas läkaren hitta någon annan salva nu. Skickar massor med kramar

    SvaraRadera
  8. Visst finns det dom som har det värre, det gör det för det mesta, men det är klart att man är sig själv närmast. I alla fall ett tag. Man måste ta sig den tiden ibland, att tycka synd om sig själv. Huvudsaken är ju att man inte fastnar i det.
    Lycka till med läkarbesöket!

    SvaraRadera
  9. Hej!!!!
    Tänker på dig....Klart du har ha rätt att tycka synd om dig själv...man är ju sig själv närmast..I sådana här situationer har man nog med att ta till sig det som händer och bearbeta sina egna tankar och frustration i väntan på svar m.m...inte skall du då mitt i allt detta behöva gå och tänka på de som har det värre...Nääää, lägg bort sådana tankar och använd din energi till att vara rädd om dig själv..

    Massor med kramar till dig!
    anita

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...