VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

söndag 12 september 2010

OM INTRESSE FINNES...............

Vill jag bara tala om att Bloggen min inte är död och inte jag heller. Jag har bara varit lite frånvarande, upptagen med annat. Men jag ska ta tag i skrivandet framöver. Kanske inte så långa inlägg och kan hända det blir lite mobilbloggande emellanåt också.
Just nu kommer jag hem från Nacka där jag varit i några dagar hos min dotter och mina barnbarn. Men jag återkommer mer med det senare. Nu ska jag packa upp väskan och fylla tvättmaskinen. Sedan ska jag slänga mig ner i soffan och titta på TV.

5 kommentarer:

  1. Här har jag legat i magsjuka idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Glad när du skriver!! Sen är det med bloggandet som med livet, ibland känns det inte "rätt". Allt har sin tid.
    Sköt om dej!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du ibland kommer det andra saker emellan, men bloggen finns ju kvar.Tänk om man kunde klona sig och finnas på flér ställen när det behövs.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Men välkommen tillbaka till bloggen ...har verkligen saknat dig.
    Hoppas att du haft fina dagar och njutit av din "utflykt"....

    Välkommenkramar från Rantamor.

    SvaraRadera
  5. Välkommen åter! Ja, det finns ju ibland annat att göra än att blogga. Men kul att du är här igen.
    Ha en bra vecka! /SA

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...