VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 30 september 2010

Ikväll kommer Nackafamiljen..............

Idag får jag besök från det huvudstaden. Dottern min Karin och mina två underbara barnbarn Maya och Erik kommer hem på en snabbvisit. Denna gång kommer de hit med tåg. Det ska bli riktigt roligt att få träfa dem igen!
Förra gången som de tog tåget hit så blev det en mardrömsresa för dottern min. Erik var då knapp ett år gammal och tyckte inte alls att det var roligt att åka tåg. Han skrek konstant från Stockholm till Kristinehamn. Någon gång "lurade" han till men det var inte tillräkligt för de andra resenärerna. Många reste på sig och sökte sig till andra vagnar. Karin tyckte att det var förargligt men gjorde så gott hon kunde med att trösta.
Idag håller jag tummarna för att resan ska bli roligare för lille Erik.

Hoppas jag inte skrämmer slag på Karin och barnen när de kommer. För i morse vaknade jag med en riktig blåtira vid vänstra ögat. Det är sviterna efter det lilla ingreppet igår då läkaren skulle ta ett nytt cellprov. Idag har jag kammoflerat mig med solglasögon så ingen har behöft undra om jag har en hustrumisshandlare.*skratt*

2 kommentarer:

  1. Så söta o fina barnbar och dotter. Ja hoppas att hon får en lugnare resa nu. Och jag hoppas att du får possitivt besked på dina prover. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilka finingar !

    Ha det så gott med dina raringar !

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...