VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 7 september 2010

Om man kunde dela på sig som masken,

Imorgon åker vi till Nacka för att fira lille Erik som fyller 2 år. Det ska bli så roligt att få träffa dem igen och få kramas och gosa runt. Det var ju ett tag sedan som vi sågs.
Minder roligt är det att dotter från Partille kommer hem precis samtidigt och ska bo här. Hennes barn alltså mina barnbarn Moa och Marcus vill jag ju också träffa.Men det sket sig! Hennes svärfar fyller år och de är bjudna på fest, därav att datumet kolliderar. Just nu skulle jag gärna vilja ha maskens egenskaper att kunna dela sig så att man blev två.
Kanske kunde vara bra i andra sammanhang också.

2 kommentarer:

  1. Ja det kan jäklas till ibland. Försöker oxå träffa mina barnbarn när det bjuds. Men alltid passar det inte. Tur jag har mina så "nära". Kram

    SvaraRadera
  2. Det är många uppbokningar nuföritiden, ibland är det rent omöjligt att få det att gå ihop....men det kommer säkert att ordna sig.
    Agneta kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...