VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

måndag 15 mars 2010

Att mota Olle i grinden.


Trots att det är måndag går det hårt åt med mannens Whiskey. Han har bestämmt sig för att på detta sätt ta död på alla de virus/baciller som jag strör omkring mig . Han tror på denna huskur säger han, trots att den aldrig förut hjälpt. Jo kanske mot magbakterier någon gång då vi varit utomlands på semester.
Stackars karl nu när han eventuellt kommer att bli sjuk, (trots whiskey konsumtion) han blir så dålig, så dålig. Ibland kan man nästan tro att han får en nära döden upplevelse. Varför är många män på detta sätt.

12 kommentarer:

  1. har försökt med Whisky i flera ar .. men ack den är rälig .. dvs förkylningen.. ingetting biter på den .. men jag gillar whisky så jag fortsätter....
    kram N

    SvaraRadera
  2. Wiskey är bra botmedel. Ha det gott. Kra

    SvaraRadera
  3. Ja du mamma, jag har en likadan här hemma. När han är sjuk då är det nära döden upplevelse. Stackars karlar!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, trots wiskey intag eller pga det. Det är frågan. Tack för de fina kommentarerna som du gett mig i dag. Såg att du varit in på min andra blogg också. Det är sällan som jag skriver i den, tyvärr. Jag har fullt sjå med den som du brukar läsa. ja alla bär vi på olika ryggsäckar och vi bär dom på olika sätt. Du kanske så i sidokolumnen att det är en hel del av mina vänner som gått bort det senaste året i beroendesjukdomen men dom har fått sinnesro nu. Du har ju också vänner som gått bort samma väg. Såå onödigt. Jag är glad jag också att jag fann dig här på dnätet. Ha en bra kväll o krya på dig. kramar!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hinner dig ur detta innan mannen insjuknar alldeles för mycket, han kan gott slava för dig mnu.. Krya på dig en massa! Kram

    SvaraRadera
  6. Mera whiskey! Då känner han inte hur dålig han är! *fniss*........

    SvaraRadera
  7. Hahahahaha! Så väl man känner igen sina små gubbar, vi är väl inte gifta med samma man? Det låter nästan så.......
    Kram, och krya på dig snart!

    SvaraRadera
  8. det skulle jag ha provat, jag är däckad just nu

    SvaraRadera
  9. Morn morn! Du vet väl det där uttrycket förlossningar och mäns förkylningar;) Ja sorgen slår til hårt ibland och oväntat.Tack för tröstekram.Ha en bra dag Kram!

    SvaraRadera
  10. Är du fortfarande dålig. Min doktor sa till mig förra veckan att gå hem och ta en whiskey istället för Coxilana. Mycket bättre enl.honom. Så då får vi väl tro på honom./ Kram Monica
    Krya på dig...........

    SvaraRadera
  11. Kommer här på min mogonrunda för att önska dig en bra dag. Kramar!!

    SvaraRadera
  12. Jodå, det rings runt en hel del, de flesta verkar ha fullt upp och inte tar emot nya patienter. *konstigt* Hoppas att du känner dig bättre idag *kram*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...