VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

fredag 5 mars 2010

Hög puls av Crosstraining och av Lets Dance.


Idag fick jag fart på dököttet. Jag har i intervaller tränat på Crosstrainern. Intervallträning visst låter det tjusigt. Men i ärlighetens namn kan jag inte göra på annat sätt för det finns risk att mitt hjärta stannar eller brister av ansträngning annars. Jag har tagit korta pass under hela dagen, ( hur korta törs jag inte här skriva) och får säkerligen fortsätta att göra på detta sätt ett bra tag framöver. Men jag är på gång det är inte så dåligt.
Du Annelie det funkade bra att träna med en arm :)
Mellan mina ansträngade träningspass tog jag igen mig ute på altanen i denna härliga vårsol. Naturligtvis insmord i hög solfaktor.
Ikväll är det Lets Dance det ska visst gå hett till har jag hört. Cecilia och Mathias bjuder oss tittare på en sexig uppvisning, allt för att få stanna kvar i tävlingen. Kolla in länken: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6724918.ab
Men min personliga favorit är Stefan Sauk. Vilken är er?



3 kommentarer:

  1. Vad kul att det går bra med crosstrainern! Jättebra, kämpa på!
    Apropå Let´s dance ..... Caludia eller Mathias är mina favoriter....
    Och din kamera duger alldeles förträffligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Stefan Sauk och Claudia Galli är mina favvisar!
    Kan inte välja!;)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! crosstrainer är verkligen kul, jag skulle själv kunna tänka mig att ha en här hemma. Vad jag menar med normal takt är att iblnad när man bestämmer sig för att börja sitt nya liv så tar man i i överkant med mat / träning så att man "tröttnar" på det till slut, så har det varit för mig. Att byta kost och träna skal vara kul så du får hålla dig på den nivån, och den vet du bara själv ;) Jag tvivlar inte en sekund på att du fixar det :) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...