VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 2 mars 2010

Bad och fika det är skoj!

Aj då börjar fikabrödet att ta slut, undrar Erik.


Maya mumsar på ett väldigt "gott" mellanmål.


Erik på en liten guppigupp färd.


Bäst eller!!!!!




Hejsan på er alla där uppe!!




Nackfamiljen har varit på en snabbvisit i helgen. Vi passade på att besöka vår stads badanläggning. Detta tycker mina barnbarn är JÄTTEKUL. Besöket blir nog det sista för dem i denna anläggning för till försommaren öppnas ett sprittans nytt modernare badhus.
Ja det vill säga om inte det taket rasar in också där. Såg att de har börjat att skotta taket där nu. Det var nog många som fick sig en tankeställare sedan detta hände med ICA Maxi.
Titta gärna in på länken om nya badhuset ni som är intresserade.
http://www.kristinehamn.se/docroot/forvaltningar/tekniska/sidor/illustration_badhus_id6606.pdf


Sedan såg jag när jag förgranskade detta inlägg att jag ÅTERIGEN har fått BILDERNA I felordning. ATTANS också!!!!!!!!!






8 kommentarer:

  1. Tror jag det att de tycker om att bada där, ser ju jätekul ut. Hej på er all i nackafamiljen. Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder. Toppen med små som gillar vatten! Kram

    SvaraRadera
  3. Då är vi iaf två som har problem med komihåget Kram!

    SvaraRadera
  4. ja inte är det kul att städa efter en valp .. vi har haft alla våra hundar i bur till dom är lite större , har 2 labbar..7 och 3år och 2 tyskjaktterrier. 3 och och valpen 10 v...
    tyskar skall alltid sova i bur.... dom gillar de samt att som är väldigt terrier aktiga och går runt när dom är rastlösa... den lilla valpen fick magont i natt där av städning av bur och henne.... så kan det gå... kram N

    SvaraRadera
  5. Ser väl jättebra ut med bilderna och texten. tack för en toppen helg, ses till påsk!! KRAM

    SvaraRadera
  6. Synd, dessa solskenshistorier kan man skratt gott åt när man träffas. Gomorrn förresten, hoppas att du får en fin Onsdag.. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka ljuvliga barnbarn fina bilder, måste vara härligt att få gå till badhuset och pyssla om dem. Du kan skatta dig lycklig som har barnbarn. På tal om inrasat tak, så från mitt fönster har jag en rasad sporthall,som också kom ut i Riks-TV och övriga media. Hur är det med hållfastighetsläran hos ingengörer nu för tiden. /Monica

    SvaraRadera
  8. Är bara inne och skickar en vårhälsning. Det är så skönt ute tros mycket snö!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...