VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

tisdag 30 mars 2010

Bloggen Fixad.

Jaha, nu har alla bilderna kommit på plats igen. Undrar vad som hände egentligen? Först trodde jag att det var jag som hade ställt till med något. Jag är ju inte så datorkunnig och hade mycket väl kunnat klicka på några "förbjudna" knappar. Men när jag fick kommentarer om att andra också hade likadant blev jag lugn igen.

Jag håller på och påskstädar är snart klar, tog en liten paus bara. Sedan ska jag baka lite bullar så att barnbarnen får lite gott att smaska på mellan godisätandet.


Jag återkommer senare.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Min ser också ut som den brukar igen, många har tydligen haft problem......

    Kanske man får se lite foton på bullarna sen då?

    SvaraRadera
  2. Javisst är den farlig, det blir nyttigt att åka iväg i helgen och inte komma åt nån dator!
    Fast liiiite frustrerad blir jag nog....*skratt*
    Synd på bullarna, men det blir nog bra ändå med det!

    SvaraRadera
  3. jag skulle också trott att det var ngt jag lyckats att trycka på

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...