VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 2 oktober 2010

The Weekend in Black and Withe


Klicka på bilderna för att göra den större!

Två unga flickor gå med sina kor. Ett trevligt inslag i vardagen är inte det?
Jag kom över denna tråd när jag besökte Skansen på en solig eftermiddag. Föreställ dig hur bekvämt att bli av med det höga gräset, medan korna var så färskt grönt gräs till middag.


Två FN: s generalförsamling flickor In Promenad MED SINA kossor. ETT trevligt inslag i vardagen Eller Hur? JAG stötte in detta gäng da JAG besökte Skansen en solig eftermiddag. Tank VAD Praktiskt ATT BLI AV MED DET Höga gräset samtidigt SOM kossorna Fick Härligt gräs fräscht Grönt till Middag.
Fler svartvita foton HÄR.

5 kommentarer:

  1. A lovely scene. I'm very fond of cows.

    SvaraRadera
  2. Meget smukt billede, virker gammeldags med pigerne der passer køerne....god søndag til dig...

    SvaraRadera
  3. Undrar om man kan hyra dom...?? Eller jag kanske ska hyra några får till tomten bredvid, den som vi inte riktigt sköter och hinner med...
    Ha´en bra söndag!!
    P.S. Har glömt att fråga, hur går det med pappsen??

    SvaraRadera
  4. Ja, kossor blir man lugn av titta på.
    Kraaaaaaaaaaaaaam
    Kossan är väl det enda djuret som kan stå upp och slicka sej i aschlet!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...