VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

söndag 3 oktober 2010

Vem var du i ditt förra liv ?

Bilden lånad här.
Jag var en en man i min senaste inkarnation.
Jag föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Tyskland ungefär kring år 1275.
Jag arbetade som juvelerare, klockmakare.
Min psykologiska profil i mitt förra liv:
Nyfiken, påhittig, gillade att gå till botten med allt och leta i böcker. Sinne för drama, naturlig känsla som skådis.
Kunskapen - som jag skulle ta med mig och förvalta in i detta livet:
Världen är full av fattiga och hemlösa barn, jag skulle hjälpa dessa olyckliga stackare.
Vem var du? Klicka in dig här nedan och se vad som döljer sig i ditt förflutna.

► Vem var du i ditt förra liv ?

5 kommentarer:

  1. Hej. Där stod att jag var dödgrävare i Norge, men var till en siare. Hon sa att jag var sömmerska i England o hade rematism. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag var en man född i Ukraina år 1375.
    Kul sida du hittat.
    ha en bra kväll. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hi.... Kunde ju bara inte låta bli att kolla.

    Diagnos:

    "Du kanske ogillar det men du var en kvinna i din senaste inkarnation.
    Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Väst Afrika ungefär kring år 1050.
    Du arbetade som medicinare, kirurg, herbalist."

    Så det kan bli... Ha en bra vecka! /SA

    SvaraRadera
  4. Okey SAS! Säger som du, kunde inte låta bli att kolla. Och kolla här sånt tramsigt svar!:
    Du kanske ogillar det men du var en kvinna i din senaste inkarnation.
    Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Södra Afrika ungefär kring år 725.
    Du arbetade som byggnadsarbetare, tempel, katedraler.
    Det tror jag inte ett dugg på!
    Jag är helt övertygad om att jag var en häxa! *gapskratt*

    SvaraRadera
  5. Jag var präst i Alaska år 575,i min framtid skulle jag hjälpa gamla och sjuka.Undrar hur dom får fram allt det där.
    Ha det gott vännen,
    Kramiz!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...