VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

torsdag 7 oktober 2010

Mario Vargas Llosa... VEM ÄR DET?......

Återigen kan jag konstatera att det är något särskilt med MIN intelligens angående littratur. För denna man Mario Vargas Llosa har jag aldrig hört talas om. Men jag läser väl en annan sorts böcker kan jag tänka.
Kan då lätt konstatera att de som författat mina böcker aldrig kommer att få Nobels littraturpriset. Varför? Jo för de är alla välkända författare och har eller ligger på alla boktopplistor.
Kanske ska man skynda till biblioteket och låna hem något av Mario för att se om kommiten fattat ett riktigt beslut? Men då får man väl skynda sig för snart är väl allt utlånat. Det finns ju fler nyfikna människor än lilla jag. Ja, ja vi får väl se......

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...