VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

lördag 30 oktober 2010

The weekend in Black and White / Svart och vitt.

I continue the presentation of my grandchildren. This is Moa six years, she is number 2 of my grandchildren crowd. She likes to dance and is a member of a dance group called Funky Kids (I think it's called so). This photo I took when I was visiting the homes of a few weeks ago. Here we were on a scavenger hunt with very difficult issues. * Laughs * Well I was only 5-6-right of the 10 questions. What IQ-free can you be? A little break was in the woods here at Prästtjärns water.
Jag fortsätter presentationen av mina barnbarn. Detta är Moa 6 år, hon är nummer 2 i min barnbarnskara. Hon tycker om att dansa och är med i en dansgrupp som heter Funky Kids (jag tror det heter så). Detta fotot tog jag när jag var på besök hemma hos dem för några veckor sedan. Här var vi på en tipspromenad med mycket svåra frågor. *skratt* Ja jag hade bara 5-6-rätt av 10 frågor. Hur IQ-befriad kan man bli? En liten paus blev det i skogen här vid Prästtjärns vatten.

More black and white images can be found HERE.

5 kommentarer:

  1. Dejligt smil....sød unge...

    SvaraRadera
  2. Men Moa ser lycklig ut trots att det inte blev alla rätt...!! Eller var det så att du fick en egen rad och hon lyckades slå dej?? Jättefin bild, och tittar man på bilden av dej och henne tycker jag man ser många lika drag.
    Ha´nu en skön lördag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. I've said this before, and it's still most obviosly true - your grandchildren are so beautiful!

    SvaraRadera
  4. such a beautiful child, and your photograph enhances her loveliness.

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt vackert foto av tösen. Fint ljus i bilden och den är bra komponerad.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...