VARMT VÄLKOMMEN ATT DELA DEN MED MIG

onsdag 20 oktober 2010

Veckans Hus - Trädgårdsmur.

Kommer i sista minuten med mitt bidrag. Egentligen hade jag inte tänkt att vara med denna vecka eftersom jag inte hade något passande motiv och inte tid att leta reda på ett sådant. Men nu i eftermiddag körde jag mannen min till hans jaktkamrat i S Råda för att hämta hem lite älgkött. Vad får jag då se när jag kör in på gårdsplanen? Jo en riktig pampig mur. Aha, tänkte jag den skulle väl passa till veckans tema. Men ingen kamera hade jag med så det fick bli med mobilen istället. Ja vad säger man, bättre än inget alls.

Mera proffsiga foton hittar du HÄR

10 kommentarer:

  1. Jösses vilket jobb!! Jag blir matt bara jag tänker på det!! Nu tycker jag det är vackert med sten, men sen när jag kollade lite för att ev fixa till lite här kring husknutarna så upptäckte jag att det var inte direkt billigt heller. så nu är jag på ruta ett igen...
    Ha en go´eftermiddag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du var inte sent ute alls, söndag kl 18 är för sent. Fin mur med kul inslag i form av de små runda stenarna på krönet. Jättefin bild du fått till med mobilen.
    Tack för ditt bidrag, jag blir så glad för alla deltagare som vill vara med.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg mur ! Villa ha vid källarnedgången !

    BS Hittade lite bilder som rör sig på nån sida, och sparade i en mapp , tyvärr minns jag inte sidan nu. Hahaha, han är jätterädd för dig !!! Jag gör ingenting, det brukar fungera sedan när jag lägger in bilderna. Ska fundera på det, om jag kan lösa det.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Sonen med sambo har en mur med exakt likadana stenar. Tycker jättemycket om det. :)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag hade velat ha en stenmur runt vårt torp men det hade ju kostat skjortan.
    Jag är ändå supernöjd med vår gärsgård som 2 polacker satte upp på 4 timmar.
    Jag älskar sten i alla former och min gubbe heter ju just Sten också så det passar väl bra.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Vilken tur du hade - den är ju verkligen jättefin! Gillar stenarna uppe på :)

    http://foto.rudenius.se/post/2010/10/20/Veckans-Hus-Tradgardsmur.aspx

    SvaraRadera
  7. Det var en riktigt fin och pampig mur som du hittade. Ser riktigt häftig ut.
    Ha en bra dag!/SA

    SvaraRadera
  8. Go fm !

    Nu har jag sovit ut, behövde det.
    Ser att det är samma väder hos dig som här. Känns kylslaget i huset så jag springer och eldar hela tiden.

    Jag ska bli mormor igen, det är yngsta dottern som ska ha, känns jätteroligt, vet vad hon har längtat. Bröllop nästa helg, men det har inget med eller pga graviditeten att göra.

    Hoppas allt är väl hos dig !

    Kram

    SvaraRadera
  9. riktigt fin mur. vilket arbete att gör en sån.
    Kramar!

    SvaraRadera
  10. En sådan mur skulle jag orka lägga...fast man kanske hyr in folk! Vilken tur du hade som skulle dit. Fint fotat fastän det var mobil!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...